VMware vCenter Log Insight 2.0 – kolejne ułatwienie dla administratorów
Pierwsza wersja Log Insight zadebiutowała w czerwcu 2013, obecnie na rynek wchodzi wersja 2.0.
Bill Roth, Group Product Marketing Manager dla Log Insight przy VMware wyjaśnił, że nowa wersja będzie w stanie szybciej niż poprzednie przyjmować i analizować dane. Według Rotha, pobranie danych z całego systemu będzie teraz o 30% szybsze w porównaniu z Log Insight 1.0.
Nowa wersja zawiera również opcje umożliwiające sprawniejsze i szybsze łączenie w grupy określonych danych.
Największe zalety VMware vCenter Log Insight 2.0 to m.in.:
• Umożliwione przechwytywanie danych z serwerów fizycznych, sieci, pamięci masowych, systemów operacyjnych, aplikacji, hostów i pozostałych źródeł;
• Zdefiniowane wcześniej zapytania, kokpity menadżerskie i specyficzne dla produktu alerty pochodzące z vCenter Log Insight;
• Szybkie wskazywanie i rozwiązywanie problemów;
• Możliwość zredukowanie kosztów związanych z analizą danych;
• Darmowe dodatki do programu udostępnianie klientom i partnerom VMware.
Twórcy oprogramowania nie zapomnieli o użytkownikach systemu Windows. Wersja 2.0 zawiera Windows Agent pozwalający na łatwe pobieranie informacji z maszyn opartych na tym systemie. „W poprzednim wydaniu Log Insight klienci musieli szukać innego dostawcy umożliwiającego współpracę z Windows. Chcieliśmy czegoś mniejszego i szybszego, dlatego wbudowaliśmy w program naszą własną wersją Windows Agent”- powiedział Bill Roth.
Dzięki dołączeniu tej opcji VMware posiada teraz program pozwalający na całościowe objęcie wszystkich danych firmy. Użytkownicy systemu Linux od dawna mieli od swojej dyspozycji protokół syslog.
Jeśli Twojej firmie potrzebne jest narzędzie do łatwiejszego administrowania danymi znajdującymi się na wirtualnych serwerach warto zastanowić się nad najnowszą propozycją VMware. Jeśli masz dodatkowe pytania w tej sprawie – skontaktuj się z naszymi specjalistami!