- Dodaj do ZAPYTANIA
FSP:GA2SD0Z00PLPY1
SP 2y OS Svc,NBD Rec,5x9 FSP:GA2SD0Z00PLPY1
Ocena produktu:
P/N: FSP:GA2SD0Z00PLPY1
Producent: Fujitsu(Brak ocen produktu)Zapytaj naszych specjalistów o:
- odpowiednik innego producenta
- ten sam produkt w innym stanie niż nowy (np. refurbished)
- inne/alternatywne rozwiązanieDostępność
Cena i elastyczne finansowanie
Cena netto:
Negocjuj z nami cenę jeśli:
Poznaj naszą
- nie mieścisz się w swoim budżecie
- kupujesz więcej niż jedną sztukę
- jesteś naszym stałym klientem
- chcesz sprawdzić jak bardzo elastyczne są nasze ceny!
politykę cenowąWeź ten produkt
Poznaj możliwości
w leasingu!
Dziś można leasingować sprzęt, oprogramowanie i usługi! Pozwól sobie na więcej dzięki elastycznemu finansowaniu w leasingu.
leasinguJesteś Resellerem?
Możemy Ci zaoferować dodatkowe korzyści i długofalową współpracę! Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły i atrakcyjne możliwości!
Strefa pomocy
GRATIS
Konsultacje
Zadzwoń: 71 738 25 31
Napisz: fujitsu@112it.pl
> doradzimy w wyborze
> pomożemy uratować!
> przeszukamy cały świat!Dobierz dodatkowo:
Pomyśl o dobraniu opcji do sprzętu, który chcesz zakupić.
Posiadamy portoflio opcji nie tylko do modeli aktualnych w ofercie producenta, ale także do starszych modeli, które nie są już produkowane.Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić!
Skorzystaj
W odpowiedzi na Twoje potrzeby jesteśmy w stanie świadczyć usługi związane z każdym etapem życia Twojej infrastruktury!
z naszych usługDobierz oprogramowanie dla swojego sprzętu!
Jeśli masz pytania, nasi specjaliści chętnie doradzą i przedstawią zasady licencjonowania oraz ceny.Informacje dodatkowe
Liczba lat 2 year(s) Model On-site Następny dzień roboczy (NDR) Tak Kompatybilna Fujitsu PRIMERGY TX150 Wsparcie dla sprzętu dopasowane do potrzeb
Na mocy pakietów serwisowych / umów obsługi sprzętu firma Fujitsu gwarantuje wsparcie dla systemów informatycznych z zachowaniem ustaleń dotyczących poziomu obsługi. Jeżeli chodzi o dostępność produktu, można wybrać jeden z kilku czasów reakcji lub czasów odzyskania sprawności, zależnie od potrzeb firmy.
Pakiety serwisowe stanowią rozszerzenie gwarancji o ustalonej cenie płatnej z góry i określonym czasie obowiązywania. Umowy obsługi można zawierać w dowolnej chwili w celu uzyskania optymalnej obsługi produktu firmy Fujitsu w całym okresie eksploatacji, a terminy płatności są ustalane w regularnych odstępach czasu.
OFERTA
Pakiet serwisowy / umowa obsługi przewiduje usunięcie awarii sprzętu przez naprawę lub wymianę. Usługa jest świadczona na miejscu lub poza siedzibą, w zależności od sprzętu. Istnieje kilka wersji pakietu serwisowego / umowy obsługi, które różnią się czasem obsługi, czasem reakcji oraz czasem przywrócenia sprawności.
- Czas obsługi: od 5x9 godz. do 7x24 godz.
- Czas przybycia na miejsce: w następnym dniu roboczym, do 4 godzin.
- Czas przywrócenia sprawności: w następnym dniu roboczym, do 4 godzin.
KORZYŚCI
- Właściwy poziom dostępności sprzętu.
- Usługi zdalne, usługi na miejscu lub naprawa poza siedzibą.
- Elastyczne i transparentne oferty cenowe bez ukrytych kosztów.
- Płynne działanie infrastruktury informatycznej od samego początku, maksymalne skrócenie przestojów.
- Specjaliści z działu IT firmy mogą skupić się na swoich głównych obowiązkach.
- Różne pakiety serwisowe / umowy obsługi dostosowane do potrzeb.
PUNKTY WSKAZUJĄCE NA NASZĄ PRZEWAGĘ
- Firma Fujitsu to trzeci pod względem wielkości dostawca rozwiązań IT na świecie, gwarantujący najwyższy poziom procedur serwisowych na świecie.
- Zarządzanie serwisem oparte na ITIL.
- Natychmiastowy dostęp do danych serwisowych systemów IT przez centralną bazę wiedzy.Uprzejmie informujemy, że mimo wszelkich starań specyfikacja może być nieaktualna, a zamieszczona zdjęcia nie zawsze odpowiadają rzeczywistemu wyglądowi produktu.